Pembaca Setia

Selasa, 31 Mei 2016

BEKAM MAMPU MENGAWAL TEKANAN DARAH TINGGI

✔Bagi mereka yang ada darah tinggi disyorkan mengamalkan sunnah berbekam 2 minggu sekali.

✔Titik bekam yang disyorkan ialah dibahagian kepala,tengkuk,bahu dan belakang badan.

✔Habbatus sawda juga perlu diambil setiap hari untuk maksimakan kadar kesembuhan.

✔Selepas berbekam boleh berjumpa perubatan moden untuk ujian tekanan darah tinggi pula.

👍Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

Isnin, 30 Mei 2016

BEKAM SEBENARNYA MAMPU MERAWAT PENYAKIT BERAT

✔Banyak hadis sahih menganjurkan rawatan bekam pada umat islam.
✔Bagi orang yang sihat bila mengamalkan bekam insyaAllah terhindar dari pelbagai penyakit berat.
✔Bagi orang yang sudah ditimpa penyakit,bekam setakat ini sudah terbukti mampu merawat penyakit darah tinggi,kencing manis,gout,jantung dan banyak lagi.
✔Rawatan bekam secara berkala seperti seminggu sekali dan pengambilan habatus sawda 2 biji sehari istiqomah adalah perlu jika kita mengalami sebarang penyakit berat seperti 3 serangkai contohnya.

Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

Jumaat, 27 Mei 2016

SAKIT KER BEKAM NIE ?

✔Tidak sakit
✔Menggunakan jarum halus dan pen bekam
✔Macam sakit kena gigit semut jer

TAHUN 2016 TAHUN FB ADS

✔Kaedah pemasaran menggunakan FB berbayar.
✔Pihak FB akan menghantar posting anda mengikut target market anda.
✔Target market mengikut jantina,umur,hobi dan lokasi.
✔Kadar bayaran FB ads melalui credit card dan perbankan internet.
✔Perlu belajar FB ads secara berkursus kerana perlu memahami target market,rebranding strategy dan copy writing skills.
✔Dilarang menceburi FB ads tanpa ilmu dikhuatiri berlaku pembaziran wang dan tidak menepati target market.
✔Para perawat islam dan perawat alternatif perlu pelajari FB ads.
✔Bila perniagaan dah maju anda boleh turunkan level FB ads anda kepada FB percuma,jangan terlalu bergantung pada FB ads untuk jangka panjang.
✔Anda boleh search di google dan fb taip " kursus fb ads" untuk hadiri seminar.

JIN KACAU ANDA ???

✔Petanda umum gangguan kerap mimpi seram,sakit kepala,dada,pinggang,tulang belakang lepas waktu asar keatas

✔Diperbuat dari pati air daun bidara dan limau purut yang dibacakan ayat ruqyah as-syifa selama 2 jam oleh perawat islam

✔Digunakan untuk mandian dan syampu kepala

✔Ada sedikit tindak balas panas/sejuk/pening/muntah jika ada gangguan jin yang aktif dalam badan

✔Merawat khusus penyakit gangguan jin seperti histeria,santau,sihir dan saka

✔Mencantikkan rambut

✔Merawat masalah bau badan

✔Merawat juga masalah sawan tangis bayi

✔Ejen diperlukan diseluruh Malaysia dengan harga istimewa

✔Kapasiti 250ml

👍TERMURAH DIPASARAN !!!
👍TERMURAH DIPASARAN !!!
👍TERMURAH DIPASARAN !!!

-------------------------------------------------------
Sebarang pertanyaan Whatsapp@SMS
012 9181195
012 9181195
012 9181195
--------------------------------------------------------

Selasa, 24 Mei 2016

KESELAMATAN ASAS BERBEKAM

✔Berbekam perlu dalam bilik dan tidak bole ditepi jalan/kaki lima.
✔Jarum bekam pakai buang.
✔Jurubekam pakai glove
✔Cawan bekam perlu direndam dengan clorox kemudian spray alcohol 75% dan dimasukkan dalam UV sterilizer 15min.

KHIDMAT BUANG BISA SANTAU

✔Kaedah terapi doa nurun nubuwah.
✔Bawa air mineral sebotol.
✔Bayaran ikhlas hati.
✔Kepakaran dalam bidang tarik bisa santau.
✔Pesakit perempuan sila bawa mahram.
✔Lokasi parit 7 timur Sungai Besar Selangor (kawasan tengah).
✔Waktu rawatan siang dan malam setiap hari.
✔Hubungi Utz Ihaq 019 2815491 sebelum datang.

Isnin, 23 Mei 2016

ANDA LESU KER TU ?

✔Jom berbekam amalan sunnah nabi insyaAllah badan kembali segar.
✔Usia sel darah merah 120 hari jika terkumpul dan tak dibuang melalui bekam badan boleh terasa lesu juga.
✔Banyak angin dalam akibat tak jaga pemakanan atau kurang tidur adalah penyumbang kelesuan juga.
✔Stress tempat kerja dan kesesakan trafik bole membuatkan lesu juga.
✔Minumlah air halia,berurut dan berbekam antara rawatan ampuh merawat kelesuan badan,insyaAllah berhasil.

SYAMPU BIDARA PEMUSNAH SIHIR

✔Produk terlaris keluaran Pusat Terapi Syifa

✔Harga pun murah mampu milik

✔Diperbuat dari pati air daun bidara yang dibacakan ayat ruqyah as-syifa selama 2 jam oleh perawat islam secara bergilir

✔Digunakan untuk mandian dan syampu kepala

✔Ada sedikit tindak balas panas/sejuk/pening/muntah jika ada gangguan jin yang aktif dalam badan

✔Merawat khusus penyakit gangguan jin seperti histeria,santau,sihir dan saka

✔Merawat juga masalah sawan tangis bagi bayi baru lahir

✔Menghilangkan bau badan

✔Mencantikkan rambut

✔Ejen diperlukan diseluruh Malaysia dengan harga istimewa

✔Produk ini hanyalah cabang ikhtiar sahaja Allah SWT penyembuh segalanya

-----------------------------------------------
NAK ORDER WHATSAPP
012 9181195
012 9181195
012 9181195
-----------------------------------------------

Ahad, 22 Mei 2016

TARIKH SUNNAH BERBEKAM KEMBALI LAGI

Tarikh bekam sunnah bulan ini jatuh pada selasa,rabu dan khamis minggu ini iaitu 17/19/21 Syaaban kalendar islam.Jom berbekam raikan sunnah.

Jumaat, 20 Mei 2016

KHASIAT TERAPI AURA SERI

✔Pelanggan perlu bawa 9 kuntum bunga rose dan 9 biji limau nipis.
✔Pelanggan akan dibacakan ayat ruqyah pembatal sihir dan ayat ruqyah pengasehan.
✔Setelah selesai terapi ruqyah aura seri pelanggan minum air ruqyah dan mandi bunga dirumah masing-masing.
✔Khasiat terapi aura seri ialah menawarkan gangguan jin yang ada dalam badan serta membangkitkan aura pengasehan.
✔Membuang aura negatif dalam badan.
✔Menghilangkan wajah kusam.
✔Membangkitkan aura positif pada tubuh badan.
✔Meringankan jodoh.
✔Mudah disenangi pasangan,suami-isteri,kawan-kawan dan masyarakat.
✔Mahar rawatan RM50.

Sebarang pertanyaan/rawatan wasap Muallij Ahmad 019 3079883.

Khamis, 12 Mei 2016

PETANDA TERKENA GANGGUAN JIN

✔Kerap mimpi jatuh dari tempat tinggi.
✔Kerap mimpi menyusukan bayi.
✔Kerap mimpi berada ditempat sunyi/gelap/kotor.
✔Kerap mimpi dikejar binatang/dipatuk ular.
✔Kuat berdebar-debar.
✔Sakit kepala/dada/pinggang/tulang belakang selepas waktu asar keatas.
✔Bergaduh suami isteri hal remeh temeh.
✔Rindu bila berjauhan panas bila berdekatan.
✔Suka melampau pada orang yang baru dikenali.
✔Sikap berubah mendadak.
✔Batuk berpanjangan/miang badan.
✔Kerap ditindih ketika tidur.
✔Lebam-lebam pada badan/kaki.
✔Panas baran.

Jika anda mengalami salah-satu simptom diatas sila berjumpa perawat islam berdekatan untuk sesi diagnos/rawatan.

NAK SISTEM IMUN KUAT ISTIQOMAH BERBEKAM

Bagi individu yang ingin sihat sentiasa dan tidak  mahu dihinggapi sebarang penyakit,istiqomah berbekam sebulan sekali yer..Kerana setiap kali berbekam sel antibodi baru akan banyak dihasilkan.

Rabu, 11 Mei 2016

KURSUS ILMU HIKMAH WARISAN SUFI

✔Nota,sijil & minuman diberikan.

✔Pengaktifan indera keenam.

✔Pengaktifan tembus pandang.

✔Pengijazahan hizib bahar.

✔Diadakan pada Ahad 29/5/2016 waktu 9 malam.

✔Lokasi Pusat Terapi Syifa Meru atas BSN Pekan Meru.

✔Sebarang pertanyaan/pendaftaran wasap Utz Malek Ladzim 019 4780798.

Sabtu, 7 Mei 2016

KHASIAT MANDIAN AIS

Oleh: Fadilatus Syeikh Prof. Abd Majid Az-Zindani Hafizohullah.

Air sejuk dan ais mempunyai rahsia yang sangat menakjubkan dan dikira juga sebagai I'jazul Ilmi (Saintifik Al- Quran), ianya dapat membunuh dan mengusir syaitan, sihir yang telah sebati dalam tubuh manusia dan bahkan, akan menyebabkan syaitan lari keluar daripada badan manusia, kemudian pesakit itu akan mendapat kesihatan yang baik(insya Allah). Ada satu benda tetapi banyak penyakit dalaman dan luaran dapat disembuhkan, iaitu air sejuk bersama ais.

Air bersama ais adalah ubat (dengan izin Allah) bagi penyakit yang berkaitan dengan jiwa dan fizikal manusia seperti:
1. Was- was
2. Ketakutan
3. Perasaan bimbang
4. Kesedihan
5. Kegusaran
6. Kemurungan
7. Kejahatan diri
8. Panas baran
Iaitu dengan mandi air ais dan minum air ais.

Bahkan ianya merupakan ubat yang berkesan bagi penyakit yang berkaitan dengan Rheumatology, sakit sendi(saraf), iaitu dengan meminum air bersama ais walaupun di musim sejuk dan walaupun ketika dijangkiti dengan influenza, selsema dan batuk yang sangat teruk.

Untuk penyakit rheumatology, sakit kepala, pening yang teruk adalah caranya dengan kita minum air bersama ais dan mandi dengan air ais.

Sekiranya ada sebahagian anggota badan yang sakit, perkara yang kita perlu buat adalah dengan ambil seketul ais dan meletakkan ais dikawasan anggota yang kita sakit dengan mengurut anggota itu dengan ais.

Amalkanlah amalan ini setiap hari dan mandi dengan air ais, terutama ketika kita marah dan kecewa, ketika musim panas atau musim sejuk.

Ini adalah kerana syaitan berjalan didalam saluran darah manusia dan akan menyebabkan juga kesakitan dan kita tak mampu memadam syaitan melainkan dengan air ais, kerana syaitan dan jin adalah dua makhluk yang diciptakan dari api(moga- moga Allah melindungi kita dari mereka). Air sejuk dapat menyakitkan dan menghalau syaitan dari tubuh manusia.

Dan ada sekelompok wanita yang menghadiri ceramah Prof. Syeikh Abd Majid Azzindani HafizohULLAH ketika itu, menyatakan kami bersumpah dengan nama Allah!, bahawa kami telah mengamalkan perkara ini kerana mengikuti nasihat kamu pada tahun lepas wahai Syeikh dan hari ini, kami dapat lihat perbezaan yang sangat besar dan mendapat kesembuhan daripada banyak penyakit.

Firman Allah:

وَاذْكُرْ عَبْدَنَا أَيُّوبَ إِذْ نَادَى رَبَّهُ أَنِّي مَسَّنِيَ الشَّيْطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ (41) ارْكُضْ بِرِجْلِكَ هَذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ (42) .

Dan (ingatkanlah peristiwa) hamba Kami: Nabi Ayub ketika ia berdoa merayu kepada Tuhannya dengan berkata: " Sesungguhnya aku diganggu oleh Syaitan dengan (hasutannya semasa aku ditimpa) kesusahan dan azab seksa (penyakit)". (41)

(Maka Kami kabulkan permohonannya serta Kami perintahkan kepadanya): " Hentakkanlah (bumi) dengan kakimu " (setelah ia melakukannya maka terpancarlah air, lalu Kami berfirman kepadanya): " Ini ialah air sejuk untuk mandi dan untuk minum (bagi menyembuhkan penyakitmu zahir dan batin) ". (42).

Dan sebagaimana doa Rasulullah SAW:

اللهم اغسلني عن الذنوب والخطايا بالماء والثلج والبرد

Ya Allah bersihkanlah diri aku daripada dosa, kesalahan dengan air, salji dan (air) sejuk.

Maha Suci Allah!!!

Kebaikan- kebaikan mandi dengan air sejuk terlalu banyak sehinggakan Allah Azza Wa Jalla telah berfirman kepada hambanya yang soleh iaitu Nabi Ayub A.S, ketika Allah mengkhendaki kesembuhan bagi hambaNya daripada penyakit,

ارْكُضْ بِرِجْلِكَ هَذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ (42) .

Hentakkanlah (bumi) dengan kakimu " (setelah ia melakukannya maka terpancarlah air, lalu Kami berfirman kepadanya): " Ini ialah air sejuk untuk mandi dan untuk minum (bagi menyembuhkan penyakitmu zahir dan batin) ". (42).

Kebaikan- kebaikan air sejuk sangat banyak yang tidak diketahui oleh kebanyakan orang dan tidak ramai yang mengamalkannya. Bagi kami, cukuplah kisah Nabi Ayub A.S yang sembuh menggunakan air sejuk.

Kesan dan kebaikan air sejuk keatas tubuh manusia adalah:
1. Mengurangkan pembengkakan anggota
2. Menegangkan kulit dan mencegah kedutan kulit
3. Membaik pulih sistem pernafasan manusia
4. Mencergaskan badan dan tekanan otot jantung
5. Menguatkan antibodi badan dan melawan penyakit
6. Mencergaskan kelenjar tiroid dan melambatkan keletihan badan.
7. Meningkatkan sistem nervosum, yang membantu kecepatan tindak balas manusia
8. Mencergaskan otot jantung manusia dan meningkatkan daya tahan manusia untuk menerima berita- berita yang tidak baik.
9. Mengaktifkan kelenjar pankreas dan ianya akan menghasilkan hormon insulin yang akan mempercepatkan pemprosesan gula dalam darah. Oleh sebab itu kita melihat ramai orang- orang tua yang sihat di negara besar seperti china kerana mereka sentiasa mandi secara beramai- ramai di tasik- tasik yang sejuk, yang suhunya mencapai kepada tahap sejuk beku. Dengan cara ini, ia akan meningkatkan antibodi badan dan membaiki sistem organ dalaman manusia. Oleh kerana itu, janganlah kita mengabaikan penggunaan air sejuk ketika kita mandi.
10. Bagi mereka yang ada masalah was- was juga dinasihatkan untuk menggunakan air sejuk kerana ianya dapat memusnahkan sihir dan gangguan. Sebagaimana firman Allah:

وَاذْكُرْ عَبْدَنَا أَيُّوبَ إِذْ نَادَى رَبَّهُ أَنِّي مَسَّنِيَ الشَّيْطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ

Dan (ingatkanlah peristiwa) hamba Kami: Nabi Ayub ketika ia berdoa merayu kepada Tuhannya dengan berkata: " Sesungguhnya aku diganggu oleh Syaitan dengan (hasutannya semasa aku ditimpa) kesusahan dan azab seksa (penyakit)".

Maka ketika itu, Allah menyembuhkan nabi Ayub dengan memerintahkan hambaNya mandi dengan air sejuk.

Adapun mandi dengan air panas, Ibnu Sina menyebut:
"Air panas dapat menghasilkan kecerdasan fizikal dan tenaga manusia".
Ini adalah bagi mereka yang takut untuk mandi menggunakan air sejuk. Tetapi pada hakikatnya ketika kita sudah mandi, kita akan merasakan kesegaran badan dan saraf.

Jumaat, 6 Mei 2016

KAEDAH BEKAM MAMPU TINGKATKAN SISTEM IMUN

✔Kaedah bekam menggunakan kaedah tusukan jarum/sayatan pisau.

✔Banyak sel T limfosit dihasilkan ketika tusukan/sayatan pada epidermis kulit.

✔Sel T limfosit adalah unsur utama sel darah putih dimana fungsi sel darah putih adalam membunuh segala kuman/virus/bakteria dalam sistem badan manusia.

✔Individu yang istiqomah berbekam sukar untuk dapat penyakit hatta selsema sekalipun.