Pembaca Setia

Ahad, 11 April 2010

Photobucket Image Hosting

JENIS-JENIS SIHIR

SIHIR PENYAKIT

Tanda-tanda sihir penyakit ini ialah :-

-Salah satu anggota badan selalu merasa sakit

-Urat saraf selalu tersumbat

-Salah satu anggota badan menjadi lumpuh

-Lumpuh secara keseluruhan

Perlu diingatkan disini bahawa sebahagian tanda-tanda ini sama dengan tanda-tanda penyakit anggota badan biasanya.Akan tetapi ianya dapat dibezakan dengan membacakan ayat-ayat al quran atau memasang mp3 ruqyah kepada orang yang terkena sakit tersebut.Jika orang yang terkena sakit itu merasa pening kepala,menggigil dan terjadi perubahan pada tubuhnya ketika dibacakan ayat-ayat al quran tersebut,hal ini menunjukkan bahawa orang tersebut terkena gangguan/sihir.

Kaedah pengubatan sihir penyakit

-Bacakanlah ayat-ayat al quran ruqyah syariah seperti fatehah 1x,qursy 3x,al a`raf 117-122 3x,yunus 81-82 3x,thaha 69 3x dan 3qul 3x pada ubun2 pesakit.

-Perdengarkan mp3 ruqyah 3x sehari iaitu pada waktu maghrib,isyak dan sebelum tidur.

-Sediakan cuka makan sebotol dan bacakan fatehah 1x,al ikhlas 7x,al falaq 7x dan an nas 7x lalu tiup 10 saat pada cuka tadi.

-Sapu cuka tadi pada dahi pesakit dan anggota badan yang terasa sakit 2x sehari iaitu pagi dan petang.



Photobucket Image Hosting

SIHIR PENGHALANG PERKAHWINAN


Cara terjadi sihir ini biasanya dilakukan oleh orang-orang yang bersifat dengki yang datang kepada tukang sihir lalu meminta darinya supaya mengerjakan sihir untuk anak perempuan seseorang supaya tidak jadi nikah.Adapun tanda-tanda sihir ini diantaranya :-

-Kepala sentiasa pening dan tidak mahu berhenti walaupun telah diberi ubat oleh doktor.

-Merasa sesak nafas didada terutamanya setelah waktu asar hingga tengah malam.

-Melihat orang yang meminangnya bermuka buruk.

-Terlalu banyak berfikir yang bukan-bukan.

-Selalu gelisah didalam tidurnya.

-Kadangkala merasakan sakit didalam perut.

-Merasa sakit ditulang punggung bahagian bawah.


Kaedah pengubatan sihir penghalang perkahwinan


-Bacakanlah ayat-ayat al quran sebagaimana yang dijelaskan diatas tadi kepada pesakit pada bahagian ubun-ubun.

-Jika tidak kerasukan jin,maka berilah ia amalan-amaln berikut :-

a)Sentiasa menjaga solat tepat pada waktunya.

b)Perdengarkan mp3 ruqyah syariah 3x sehari iaitu pada maghrib,isyak dan sebelum tidur.

c)Tidak mendengarkan lagu/muzik.

d)Berwuduk dan membaca ayat qursy 11x sebelum tidur.

e)Menghimpun kedua tapak tangan kemudian membaca surah 3qul 3x,selepas itu tahan nafas dan sapukan keseluruh badan (kecuali kemaluan) sebelum tidur.

f)Bacakanlah untuknya ayat-ayat al quran seperti fatehah 1x,al kafirun 3x,al ikhlas 3x,al falaq 3x dan an nas 3x kedalam air kemudian air itu diminum dan digunakan untuk mandi 3x sehari.



Photobucket Image Hosting

SIHIR IKATAN (JERUT) BAGI PIHAK LELAKI

Syaitan daripada sihir ini berpusat didalam otak lelaki,pastinya pada pusat rangsangan seksual yang mengirimkan isyarat-isyarat ke organ-organ peranakan,kemudian meninggalkan alat-alat peranakan tersebut bekerja sebagimana biasa.Apabila seseorang mendekati kepada isterinya dan ingin melakukan hubungan seksual,maka syaitan akan memberhentikan pusat rangsangan seksual kedalam otaknya,maka berhentilah isyarat-isyarat yang akan dikirim keseleruh organ-organ yang akan menghantarkan darah kedalam alat kelamin yang boleh menyebabkannya menjadi tegang.Pada saat itu darah akan kembali dari alat kelamin lelaki dengan cepat,maka alat kelamin itupun akan lemah dan mengendur.

Oleh kerana itu anda mendapati seseorang lelaki seperti biasa sahaja ketika bercumbu kasih dengan isterinya,atau hendak melakukan hubungan seksual,keadaan alat kelamin yang tegang,tetapi apabila sudah dekat dengan isterinya,alat kelaminnya akan melemah dan tidak boleh lagi untuk meneruskannya,kerana kita maklumi bahawa alat kelamin yang tegang pada lelaki merupakan unsur utama dalam sempurnanya proses hubungan seksual seperti yang kita ketahui.

Kadangkala kita mendapati lelaki yang memiliki dua isteri,ia terikat dengan salah satu dari keduanya,kerana syaitan sihir hanya memberhentikan fungsi pusat rangsangan seksual pada salah seorang sahaja dari dua isterinya itu.


SIHIR IKATAN (JERUT) BAGI PIHAK WANITA

Sebagaimana ikatan ini terjadi pada lelaki dari isterinya,maka hal ini juga terjadi pada isteri dan suaminya,dan ikatan pada wanita itu 5 jenis :-

a)Ikatan dengan melarang.
-Iaitu seorang wanita berusaha untuk mencegah suaminya agar tidak menyetubuhinya,iaitu dengan cara merapatkan kedua belah pehanya yang satu dengan yang lainnya sehingga suaminya tidak boleh menyetubuhinya,dan hal itu sebenarnya diluar kemahuan wanita tersebut.
Bahkan ada seorang pemuda yang memarahi isterinya yang mengalami sihir jenis seperti ini,maka si isteri pun berkata "hal ini diluar kemahuan saya",bahkan isterinya ini berkata "ikatlah kaki saya dengan ikatan dari besi sebelum memulai hubungan seksual,sehingga peha yang satu tidak menempel dengan yang lainnya" Dan memang suami melakukannya,akan tetapi proses ini masih tidak berjaya,kemudian si isteri mengisyaratkan kepada suaminya agar memberikan suntikan bius kepadanya apabila ingin menyetubuhinya,maka proses hubungan seksual berjaya pada kali ini,akan tetapi hanya disebelah pihak sahaja.

b)Ikatan hubungan yang dingin.
-Jin yang mewakili sihir berpusat pada pusat rasa didalam otak wanita,apabila suaminya ingin menyetubuhinya maka jin menghilangkan rasa tersebut dan ia tidak merasakan kenikmatan dan tidak mahu menerima suaminya itu,bahkan tubuh isterinya itu seperti terkena bius walau dengan melakukan apa sahaja denganya,wanita itu tidak mengeluarkan cairan yang dapat membasahi farajnya,maka proses hubungan seksual tidak boleh berjaya dengan sempurna.

c)Ikatan keluarnya darah dengan berterusan.
-Jenis sihir ini berbeza dari sihir pendarahan yang berterusan,iaitu ikatan pendarahan ini hanya khusus ada waktu-waktu berhubungan seksual sahaja,sedangkan sihir pendarahan tidak ada hubungannya dengan hal tersebut,bahkan berlangsung selama beberapa hari.
Ikatan pendarahan dengan darah yang berterusan ini adalah,apabila suami ingin menyetubuhi isterinya maka syaitan akan mendatangkan darah yang sangat banyak (istihadah) padanya,sehingga tidak memungkinkan sisuami untuk menyetubuhi isterinya.

d)Ikatan penghalang.
-Iaitu apabila seorang lelaki ingin menyetubuhi isterinya,ia akan mendapati sepotong daging yang menghalanginya sehingga tidak memungkinkannya untuk menembusnya,maka proses hubungan seksual tidak berjaya.

e)Ikatan tipuan.
-Iaitu seorang lelaki mengahwini seorang wania yang masih gadis,dan apabila ia hendak menyetubuhinya ia mendapati isterinya itu seperti janda tanpa keraguan sedikitpun,maka setelah wanita itu diubati dan sihir telah hilang darinya,kegadisan dan keperawanannya pun kembali semula seperti asalnya.


Firman Allah S.W.T :
"Katakanlah,aku berlindung kepada Tuhan yang menguasai subuh,dari kejahatan makhlukNya dan dari kejahatan malam apabila telah gelap gelita dan dari kejahatan wanita-wanita tukang sihir yang menghembus pada simpulan-simpulan (ikatan),dan dari kejahatan orang yang dengki apabila ia dengki" AL-FALAQ 1-5




Photobucket Image Hosting

SIHIR RENDAH DIRI

Tanda-tanda sihir ini adalah :-

-suka menyendiri
-diam yang berterusan
-membenci setiap bentuk perkumpulan
-akal yang sering pelupa
-sakit kepala yang berterusan
-sikap tenang,diam dan bersendirian yang berterusan

Punca sihir rendah diri ini terjadi apabila tukang sihir mengirim jin kepada seseorang yang akan disihir,dan menyuruhnya berpusat diotak sehingga menyebabkan orang ini menjadi rendah diri dan menjauhkan diri dari orang lain.Maka jin melaksanakan apa yang diperintahkan dengan segala kemampuannya,dan akan tampaklah tanda-tanda itu pada diri orang yang terkena sihir,sesuai dengan kekuatan dan kelemahan jin yang telah ditugaskan oleh tukang sihir.

Kaedah rawatan untuk sihir ini ialah :-

-membacakannya ayat-ayat ruqyah syariah dan pegang pada ubun-ubun pesakit.

-apabila pesakit ini pengsan,maka berdialoglah dengan jin itu seperti yang telah kita terangkan.

-apabila sebelum pengsan,perdengarkan kepada pesakit mp3/cd ruqyah syariah 3x sehari.

-hendaklah pesakit menjauhkan diri dari ubat-ubat penenang.

-apabila pesakit merasakan sakit dilambung,maka bacakan ruqyah keatas air dan meminum air tersebut.

-apabila pesakit merasa sakit kepala yang berterusan,maka bacankanlah ayat-ayat ruqyah keatas air dan mandi dengan air itu sekali dalam tiga hari,dengan syarat tidak menambah air tersebut atau memanaskannya diatas api.




Photobucket Image Hosting

SIHIR GANGGUAN

Tanda-tanda sihir ini :-

-mimpi-mimpi yang menakutkan.
-pesakit melihat didalam tidurnya seoalah-olah ada yang memanggilnya.
-ada suara yang memanggilnya diwaktu ia bangun namun tidak melihat orangnya.
-banyaknya keraguan terhadap kawan-kawan.
-ia melihat didalam tidurnya bahawa ia akan jatuh dari tempat yang tinggi.
-ia melihat haiwan-haiwan mengusirnya didalam mimpi.

Punca terjadinya sihir ini dimana tukang sihir mengirimkan jin dan menugasinya untuk menyibukkan orang ini didalam tidur ataupun bangunnya,maka jin akan menyerupai haiwan-haiwan yang buas didalam tidurnya dan akan memangsanya,dan memanggilnya diwaktu ia bangun dengan suara-suara manusia yang dikenali oleh pesakit atau dengan suara-suara yang aneh,kemudian ia meraguinya dalam keadaan yang dekat ataupun jauh.Tanda-tanda ini akan berbeza sesuai dengan kekuatan dan kelemahan sihir itu,kerana kuatnya mungkin sampai keperingkat gila,dan kerana lemahnya mungkin hanya sampai setakat was-was sahaja.

Pengubatan sihir ini :-

-membaca ayat-ayat ruqyah pada pesakit.

-apabila ia pengsan,maka ubatilah dengan terus membaca ruqyah dan berdialog dgn jin itu.

-apabila tidak pengsan,berikan beberapa arahan berikut ini :

a)wudhu dan membaca 7x qursy sebelum tidur.
b)merapatkan kedua belah tapak tangan dan membaca 3qul 3x dan meniupkan ketapak tangan dan menyapu keseluruh.
c)mendengar cd/mp3 ruqyah 3x sehari.

SIHIR KELUAR DARAH YANG BERTERUSAN

Jenis sihir ini hanya berlaku pada wanita.Tukang sihir menyuruh jin untuk menyelusup kedalam tubuh wanita yang akan disihir dan menugasinya untuk mengeluarkan darah darinya secara berterusan,maka masuklah jin kedalam tubuh wanita dan ia mengalir dari salah satu bahagian dari rahimnya bersamaan dengan darah.

Rasulullah SAW pernah bersabda :
"Sesungguhnya syaitan itu mengalir didalam tubuh manusia pada pembuluh darah" (hadith riwayat Al-Bukhari)

Apabila jin sudah sampai ditempat tertentu dari bahagian rahim,ia akan memukulnya dengan satu pukulan,maka darah akan mengalir dari tempat yang sudah terbuka itu.

Rasulullah SAW bersabda ketika Hamnah binti Jahsy bertanya kepada beliau tentang al-istihadah : "ia adalah pukulan dari pukulan-pukulan syaitan"

Maka diketahui dari riwayat diatas tadi bahwa istihadah adalah dari pukulan dari syaitan didalam satu bahagian yang ada dialam rahim seorang wanita.

Pengubatan sihir pendarahan ini :-

-membacakan ruqyah syariah diatas tempat yang berisi air untuk pesakit,kemudian ia meminum dan mandi dari air tersebut selama 3 hari,maka darah akan berhenti dengan izin Allah.

-pesakit perlu membaca 3qul 3x tiap2 lepas solat.

-pesakit perlu mendengar cd/mp3 ruqyah 3x sehari.

-pesakit dilarang mendengar lagu/muzik.