Pembaca Setia

Isnin, 29 Mac 2010







PENYEMBUHAN TERAPI AL-QURAN PENDERITA KANSER HATI

Tersebutlah seorang gadis yang dikenali taat beragama dan solehah atas takdir Allah SWT setelah ditahan di wad hospital ternyata dia positif menghidap kanser hati yang sudah kronik.

Akhirnya doktor menyampaikan kepada saudara pesakit bahawa keadaan adiknya semakin buruk dan boleh membawa kematian pada bila-bila masa.Ketika gadis itu mengetahui keadaan dirinya yang semakin buruk dia pun meminta kepada saudaranya untuk memberikan kepadanya mushaf al-quran agar dia boleh membacanya.

Selanjutnya gadis itu melewati hari-harinya dengan membaca al-quran siang dan malam.Setiap kali selesai membaca al-quran dia meniupkan pada kedua-dua tapak tangan dan mengusapkan pada bahagian-bahagian tubuhnya yang boleh dijangkau.Beginilah yang dilakukan setiap hari siang dan malam yang dilalui.

Satu keajaiban terbongkar dihadapan para doktor yang merawatnya.Gadis itu kini telah menunjukkan perubahan positif.Hari demi hari penyembuhannya terasa datang begitu cepat.Para doktor semakin berasa takjub dan gadis itu terus melakukan apa yang telah dipraktikkan sehingga akhirnya dia betul-betul sembuh.Subhanallah segala puji hanya bagi Allah.

Sumber:Buku HIKMAH TERAPI AL-QURAN