Pembaca Setia

Jumaat, 27 Mei 2016

SAKIT KER BEKAM NIE ?

✔Tidak sakit
✔Menggunakan jarum halus dan pen bekam
✔Macam sakit kena gigit semut jer

TAHUN 2016 TAHUN FB ADS

✔Kaedah pemasaran menggunakan FB berbayar.
✔Pihak FB akan menghantar posting anda mengikut target market anda.
✔Target market mengikut jantina,umur,hobi dan lokasi.
✔Kadar bayaran FB ads melalui credit card dan perbankan internet.
✔Perlu belajar FB ads secara berkursus kerana perlu memahami target market,rebranding strategy dan copy writing skills.
✔Dilarang menceburi FB ads tanpa ilmu dikhuatiri berlaku pembaziran wang dan tidak menepati target market.
✔Para perawat islam dan perawat alternatif perlu pelajari FB ads.
✔Bila perniagaan dah maju anda boleh turunkan level FB ads anda kepada FB percuma,jangan terlalu bergantung pada FB ads untuk jangka panjang.
✔Anda boleh search di google dan fb taip " kursus fb ads" untuk hadiri seminar.

JIN KACAU ANDA ???

✔Petanda umum gangguan kerap mimpi seram,sakit kepala,dada,pinggang,tulang belakang lepas waktu asar keatas

✔Diperbuat dari pati air daun bidara dan limau purut yang dibacakan ayat ruqyah as-syifa selama 2 jam oleh perawat islam

✔Digunakan untuk mandian dan syampu kepala

✔Ada sedikit tindak balas panas/sejuk/pening/muntah jika ada gangguan jin yang aktif dalam badan

✔Merawat khusus penyakit gangguan jin seperti histeria,santau,sihir dan saka

✔Mencantikkan rambut

✔Merawat masalah bau badan

✔Merawat juga masalah sawan tangis bayi

✔Ejen diperlukan diseluruh Malaysia dengan harga istimewa

✔Kapasiti 250ml

👍TERMURAH DIPASARAN !!!
👍TERMURAH DIPASARAN !!!
👍TERMURAH DIPASARAN !!!

-------------------------------------------------------
Sebarang pertanyaan Whatsapp@SMS
012 9181195
012 9181195
012 9181195
--------------------------------------------------------

Rabu, 25 Mei 2016

JOM JOIN KURSUS BEKAM..

✔Barang-barang bekam,nota,makan minum,poster bekam dan sijil diberikan percuma.

✔Talaqi dan pengijazahan ayat ruqyah dan kerezkian.
-Strategi pemasaran internet,pendaftaran SSM serta pengurusan akaun semasa turut didedahkan.

✔Dalam 6 bulan pengurusan akaun semasa insyaAllah anda boleh memohon pelbagai pinjaman bank,pastikan versi islamik bukan konvensional.

✔Pendaftaran persatuan bekam yang dikawal selia TCM MOH.

✔Kursus bekam diadakan setiap Ahad 9pg-1.30ptg di Pusat Terapi Syifa Shah Alam mahar RM300.

✔Sebarang pertanyaan/pendaftaran wasap Utz Fadhil 010-5339160.

Selasa, 24 Mei 2016

KESELAMATAN ASAS BERBEKAM

✔Berbekam perlu dalam bilik dan tidak bole ditepi jalan/kaki lima.
✔Jarum bekam pakai buang.
✔Jurubekam pakai glove
✔Cawan bekam perlu direndam dengan clorox kemudian spray alcohol 75% dan dimasukkan dalam UV sterilizer 15min.

KHIDMAT BUANG BISA SANTAU

✔Kaedah terapi doa nurun nubuwah.
✔Bawa air mineral sebotol.
✔Bayaran ikhlas hati.
✔Kepakaran dalam bidang tarik bisa santau.
✔Pesakit perempuan sila bawa mahram.
✔Lokasi parit 7 timur Sungai Besar Selangor (kawasan tengah).
✔Waktu rawatan siang dan malam setiap hari.
✔Hubungi Utz Ihaq 019 2815491 sebelum datang.

Isnin, 23 Mei 2016

ANDA LESU KER TU ?

✔Jom berbekam amalan sunnah nabi insyaAllah badan kembali segar.
✔Usia sel darah merah 120 hari jika terkumpul dan tak dibuang melalui bekam badan boleh terasa lesu juga.
✔Banyak angin dalam akibat tak jaga pemakanan atau kurang tidur adalah penyumbang kelesuan juga.
✔Stress tempat kerja dan kesesakan trafik bole membuatkan lesu juga.
✔Minumlah air halia,berurut dan berbekam antara rawatan ampuh merawat kelesuan badan,insyaAllah berhasil.

SYAMPU BIDARA PEMUSNAH SIHIR

✔Produk terlaris keluaran Pusat Terapi Syifa

✔Harga pun murah mampu milik

✔Diperbuat dari pati air daun bidara yang dibacakan ayat ruqyah as-syifa selama 2 jam oleh perawat islam secara bergilir

✔Digunakan untuk mandian dan syampu kepala

✔Ada sedikit tindak balas panas/sejuk/pening/muntah jika ada gangguan jin yang aktif dalam badan

✔Merawat khusus penyakit gangguan jin seperti histeria,santau,sihir dan saka

✔Merawat juga masalah sawan tangis bagi bayi baru lahir

✔Menghilangkan bau badan

✔Mencantikkan rambut

✔Ejen diperlukan diseluruh Malaysia dengan harga istimewa

✔Produk ini hanyalah cabang ikhtiar sahaja Allah SWT penyembuh segalanya

-----------------------------------------------
NAK ORDER WHATSAPP
012 9181195
012 9181195
012 9181195
-----------------------------------------------

Ahad, 22 Mei 2016

TARIKH SUNNAH BERBEKAM KEMBALI LAGI

Tarikh bekam sunnah bulan ini jatuh pada selasa,rabu dan khamis minggu ini iaitu 17/19/21 Syaaban kalendar islam.Jom berbekam raikan sunnah.

Jumaat, 20 Mei 2016

KHASIAT TERAPI AURA SERI

✔Pelanggan perlu bawa 9 kuntum bunga rose dan 9 biji limau nipis.
✔Pelanggan akan dibacakan ayat ruqyah pembatal sihir dan ayat ruqyah pengasehan.
✔Setelah selesai terapi ruqyah aura seri pelanggan minum air ruqyah dan mandi bunga dirumah masing-masing.
✔Khasiat terapi aura seri ialah menawarkan gangguan jin yang ada dalam badan serta membangkitkan aura pengasehan.
✔Membuang aura negatif dalam badan.
✔Menghilangkan wajah kusam.
✔Membangkitkan aura positif pada tubuh badan.
✔Meringankan jodoh.
✔Mudah disenangi pasangan,suami-isteri,kawan-kawan dan masyarakat.
✔Mahar rawatan RM50.

Sebarang pertanyaan/rawatan wasap Muallij Ahmad 019 3079883.

Khamis, 12 Mei 2016

PETANDA TERKENA GANGGUAN JIN

✔Kerap mimpi jatuh dari tempat tinggi.
✔Kerap mimpi menyusukan bayi.
✔Kerap mimpi berada ditempat sunyi/gelap/kotor.
✔Kerap mimpi dikejar binatang/dipatuk ular.
✔Kuat berdebar-debar.
✔Sakit kepala/dada/pinggang/tulang belakang selepas waktu asar keatas.
✔Bergaduh suami isteri hal remeh temeh.
✔Rindu bila berjauhan panas bila berdekatan.
✔Suka melampau pada orang yang baru dikenali.
✔Sikap berubah mendadak.
✔Batuk berpanjangan/miang badan.
✔Kerap ditindih ketika tidur.
✔Lebam-lebam pada badan/kaki.
✔Panas baran.

Jika anda mengalami salah-satu simptom diatas sila berjumpa perawat islam berdekatan untuk sesi diagnos/rawatan.

NAK SISTEM IMUN KUAT ISTIQOMAH BERBEKAM

Bagi individu yang ingin sihat sentiasa dan tidak  mahu dihinggapi sebarang penyakit,istiqomah berbekam sebulan sekali yer..Kerana setiap kali berbekam sel antibodi baru akan banyak dihasilkan.

Rabu, 11 Mei 2016

KURSUS ILMU HIKMAH WARISAN SUFI

✔Nota,sijil & minuman diberikan.

✔Pengaktifan indera keenam.

✔Pengaktifan tembus pandang.

✔Pengijazahan hizib bahar.

✔Diadakan pada Ahad 29/5/2016 waktu 9 malam.

✔Lokasi Pusat Terapi Syifa Meru atas BSN Pekan Meru.

✔Sebarang pertanyaan/pendaftaran wasap Utz Malek Ladzim 019 4780798.

Ahad, 8 Mei 2016

KHIDMAT RAWATAN RUQYAH/PAGAR RUMAH PESAKIT UNTUK KAWASAN KL/SEL

✔Pesakit ada halangan untuk datang ke pusat rawatan.
✔Pindah rumah baru.
✔Rumah/kedai disyaki ada gangguan/objek sihir.
✔Rawatan ruqyah diberikan untuk seisi keluarga.
✔Pagar kediaman turut diberikan sekali.
✔Sebarang pertanyaan/tempahan rawatan wasap Utz Haiqal 013 3475449.

Sabtu, 7 Mei 2016

KHASIAT MANDIAN AIS

Oleh: Fadilatus Syeikh Prof. Abd Majid Az-Zindani Hafizohullah.

Air sejuk dan ais mempunyai rahsia yang sangat menakjubkan dan dikira juga sebagai I'jazul Ilmi (Saintifik Al- Quran), ianya dapat membunuh dan mengusir syaitan, sihir yang telah sebati dalam tubuh manusia dan bahkan, akan menyebabkan syaitan lari keluar daripada badan manusia, kemudian pesakit itu akan mendapat kesihatan yang baik(insya Allah). Ada satu benda tetapi banyak penyakit dalaman dan luaran dapat disembuhkan, iaitu air sejuk bersama ais.

Air bersama ais adalah ubat (dengan izin Allah) bagi penyakit yang berkaitan dengan jiwa dan fizikal manusia seperti:
1. Was- was
2. Ketakutan
3. Perasaan bimbang
4. Kesedihan
5. Kegusaran
6. Kemurungan
7. Kejahatan diri
8. Panas baran
Iaitu dengan mandi air ais dan minum air ais.

Bahkan ianya merupakan ubat yang berkesan bagi penyakit yang berkaitan dengan Rheumatology, sakit sendi(saraf), iaitu dengan meminum air bersama ais walaupun di musim sejuk dan walaupun ketika dijangkiti dengan influenza, selsema dan batuk yang sangat teruk.

Untuk penyakit rheumatology, sakit kepala, pening yang teruk adalah caranya dengan kita minum air bersama ais dan mandi dengan air ais.

Sekiranya ada sebahagian anggota badan yang sakit, perkara yang kita perlu buat adalah dengan ambil seketul ais dan meletakkan ais dikawasan anggota yang kita sakit dengan mengurut anggota itu dengan ais.

Amalkanlah amalan ini setiap hari dan mandi dengan air ais, terutama ketika kita marah dan kecewa, ketika musim panas atau musim sejuk.

Ini adalah kerana syaitan berjalan didalam saluran darah manusia dan akan menyebabkan juga kesakitan dan kita tak mampu memadam syaitan melainkan dengan air ais, kerana syaitan dan jin adalah dua makhluk yang diciptakan dari api(moga- moga Allah melindungi kita dari mereka). Air sejuk dapat menyakitkan dan menghalau syaitan dari tubuh manusia.

Dan ada sekelompok wanita yang menghadiri ceramah Prof. Syeikh Abd Majid Azzindani HafizohULLAH ketika itu, menyatakan kami bersumpah dengan nama Allah!, bahawa kami telah mengamalkan perkara ini kerana mengikuti nasihat kamu pada tahun lepas wahai Syeikh dan hari ini, kami dapat lihat perbezaan yang sangat besar dan mendapat kesembuhan daripada banyak penyakit.

Firman Allah:

وَاذْكُرْ عَبْدَنَا أَيُّوبَ إِذْ نَادَى رَبَّهُ أَنِّي مَسَّنِيَ الشَّيْطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ (41) ارْكُضْ بِرِجْلِكَ هَذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ (42) .

Dan (ingatkanlah peristiwa) hamba Kami: Nabi Ayub ketika ia berdoa merayu kepada Tuhannya dengan berkata: " Sesungguhnya aku diganggu oleh Syaitan dengan (hasutannya semasa aku ditimpa) kesusahan dan azab seksa (penyakit)". (41)

(Maka Kami kabulkan permohonannya serta Kami perintahkan kepadanya): " Hentakkanlah (bumi) dengan kakimu " (setelah ia melakukannya maka terpancarlah air, lalu Kami berfirman kepadanya): " Ini ialah air sejuk untuk mandi dan untuk minum (bagi menyembuhkan penyakitmu zahir dan batin) ". (42).

Dan sebagaimana doa Rasulullah SAW:

اللهم اغسلني عن الذنوب والخطايا بالماء والثلج والبرد

Ya Allah bersihkanlah diri aku daripada dosa, kesalahan dengan air, salji dan (air) sejuk.

Maha Suci Allah!!!

Kebaikan- kebaikan mandi dengan air sejuk terlalu banyak sehinggakan Allah Azza Wa Jalla telah berfirman kepada hambanya yang soleh iaitu Nabi Ayub A.S, ketika Allah mengkhendaki kesembuhan bagi hambaNya daripada penyakit,

ارْكُضْ بِرِجْلِكَ هَذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ (42) .

Hentakkanlah (bumi) dengan kakimu " (setelah ia melakukannya maka terpancarlah air, lalu Kami berfirman kepadanya): " Ini ialah air sejuk untuk mandi dan untuk minum (bagi menyembuhkan penyakitmu zahir dan batin) ". (42).

Kebaikan- kebaikan air sejuk sangat banyak yang tidak diketahui oleh kebanyakan orang dan tidak ramai yang mengamalkannya. Bagi kami, cukuplah kisah Nabi Ayub A.S yang sembuh menggunakan air sejuk.

Kesan dan kebaikan air sejuk keatas tubuh manusia adalah:
1. Mengurangkan pembengkakan anggota
2. Menegangkan kulit dan mencegah kedutan kulit
3. Membaik pulih sistem pernafasan manusia
4. Mencergaskan badan dan tekanan otot jantung
5. Menguatkan antibodi badan dan melawan penyakit
6. Mencergaskan kelenjar tiroid dan melambatkan keletihan badan.
7. Meningkatkan sistem nervosum, yang membantu kecepatan tindak balas manusia
8. Mencergaskan otot jantung manusia dan meningkatkan daya tahan manusia untuk menerima berita- berita yang tidak baik.
9. Mengaktifkan kelenjar pankreas dan ianya akan menghasilkan hormon insulin yang akan mempercepatkan pemprosesan gula dalam darah. Oleh sebab itu kita melihat ramai orang- orang tua yang sihat di negara besar seperti china kerana mereka sentiasa mandi secara beramai- ramai di tasik- tasik yang sejuk, yang suhunya mencapai kepada tahap sejuk beku. Dengan cara ini, ia akan meningkatkan antibodi badan dan membaiki sistem organ dalaman manusia. Oleh kerana itu, janganlah kita mengabaikan penggunaan air sejuk ketika kita mandi.
10. Bagi mereka yang ada masalah was- was juga dinasihatkan untuk menggunakan air sejuk kerana ianya dapat memusnahkan sihir dan gangguan. Sebagaimana firman Allah:

وَاذْكُرْ عَبْدَنَا أَيُّوبَ إِذْ نَادَى رَبَّهُ أَنِّي مَسَّنِيَ الشَّيْطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ

Dan (ingatkanlah peristiwa) hamba Kami: Nabi Ayub ketika ia berdoa merayu kepada Tuhannya dengan berkata: " Sesungguhnya aku diganggu oleh Syaitan dengan (hasutannya semasa aku ditimpa) kesusahan dan azab seksa (penyakit)".

Maka ketika itu, Allah menyembuhkan nabi Ayub dengan memerintahkan hambaNya mandi dengan air sejuk.

Adapun mandi dengan air panas, Ibnu Sina menyebut:
"Air panas dapat menghasilkan kecerdasan fizikal dan tenaga manusia".
Ini adalah bagi mereka yang takut untuk mandi menggunakan air sejuk. Tetapi pada hakikatnya ketika kita sudah mandi, kita akan merasakan kesegaran badan dan saraf.

Jumaat, 6 Mei 2016

STRATEGI BEKAM BERGERAK

✔Jalani kursus bekam dan dapatkan sijil bekam.
✔Isi borang pendaftaran persatuan bekam.
✔Isi borang pendaftaran SSM.
✔Isi borang akaun semasa bank untuk duit keluar masuk hasil bekam.
✔Sediakan kereta/motor dan tampal sticker logo syarikat anda.
✔Sediakan handphone yang dilengkapi GPS.
✔Sediakan uniform anda sendiri dan tampal juga logo syarikat anda.
✔Buka akaun fb dan update hari-hari berkenaan khasiat bekam.
✔Amal ilmu kerezkian.
✔Jangan dengki jurubekam yang lain.
✔InsyaAllah boleh menjana pendapatan sampingan sehingga RM2K sebulan di musim gawat ini.
✔Wasap Utz Fadhil 010-5339160 untuk jalani kursus bekam dan bimbingan strategi bekam kerumah.

KAEDAH BEKAM MAMPU TINGKATKAN SISTEM IMUN

✔Kaedah bekam menggunakan kaedah tusukan jarum/sayatan pisau.

✔Banyak sel T limfosit dihasilkan ketika tusukan/sayatan pada epidermis kulit.

✔Sel T limfosit adalah unsur utama sel darah putih dimana fungsi sel darah putih adalam membunuh segala kuman/virus/bakteria dalam sistem badan manusia.

✔Individu yang istiqomah berbekam sukar untuk dapat penyakit hatta selsema sekalipun.

Rabu, 20 April 2016

MINGGU SUNNAH BERBEKAM KEMBALI

Tarikh sunnah berbekam bulan ini 17/19/21 Rejab jatuh pada Isnin 25/4,Rabu 27/4 dan Jumaat 29/4.

Sama-samalah kita berbekam untuk meraikan perubatan sunnah nabi dimana pahala berbekam pun dapat pahala tarikh pun dapat juga.

Isnin, 18 April 2016

PETANDA TERKENA SANTAU

✔Muntah darah

✔ Terjumpa rambut di pinggan ketika makan

✔Gatal tekak/batuk berpanjangan

✔Tiada selera makan

✔Susut berat badan

✔Bisa-bisa sendi/badan

✔Mimpi makan benda kotor/objek tajam

✔Otak jadi pelupa/dungu

✔Tapak tangan berpeluh

✔Kuku/bawah lidah kehitaman

✔Miang pada badan

Jika anda mengalami simptom-simptom diatas sila datang ke pusat rawatan untuk terapi ruqyah.

Sabtu, 16 April 2016

TESTIMONIAL RAWATAN JARAK JAUH 2

Pesakit terasa sejuk petanda rawatan sedang dijalankan.

TESTIMONIAL RAWATAN JARAK JAUH 1

Pesakit terasa panas dan mual ketika dibacakan ruqyah pada gambar selama 2min dengan izinNya..

Isnin, 11 April 2016

KHIDMAT RAWATAN SIHIR/PAGAR KERUMAH KAWASAN KL/SEL

✅Pesakit ada halangan masa/kenderaan/kesihatan untuk datang berubat ke pusat rawatan.

✅Rumah kerap terdengar bunyi guli jatuh diatas syiling/orang alih perabot.

✅Pindah kerumah baru.

✅Rumah disyaki ada tertanam barang sihir dimana pesakit kerap terlihat kelibat.

✅Rawatan ruqyah turut dijalankan pada seisi keluarga.

✅Pesakit perlu sediakan sekotak air mineral.

✅Pesakit perlu wasap alamat,masa dan tarikh rawatan untuk temujanji pada Utz Haiqal 013 3475449.

Rabu, 6 April 2016

KURSUH USAHAWAN INTERNET 1 TO 1 COACHING

-Diadakan setiap hari di Pusat Terapi Syifa Shah Alam.

-Akan dibincangkan strategi pemasaran internet blogging,youtube,instagram dan fb ads.

-Bonus tambahan akan diberikan juga ilmu cara pendaftaran SSM,strategi akaun semasa bank serta amalan penarik kerezkian.

-Boleh menjana pendapatan sampingan minima RM2K sebulan sebagai peniaga online.

-Belajar sampai pandai tanpa had masa pembelajaran.

Sebarang pertanyaan/pendaftaran sila wasap Muallij Ahmad 0193079883

Selasa, 5 April 2016

JOM JANA PENDAPATAN SAMPINGAN RM2K SEBULAN

Jom sertai kursus bekam 4in1 kami RM300 sahaja setiap Ahad di Pusat Terapi Syifa Shah Alam..

Sebarang pertanyan/pendaftaran wasap 010-5339160

Ahad, 3 April 2016

KHIDMAT RAWATAN JARAK JAUH


-Khas bagi mereka yang jauh dan ada halangan untuk datang ke pusat rawatan

-Khas merawat sebarang masalah yang ada unsur gangguan jin SAHAJA

-Merawat sebarang masalah unsur gangguan jin seperti histeria,santau,sihir pemisah,sihir pengaseh dan saka

-Pesakit yang tiada kerjasama untuk datang ke pusat rawatan

-Pesakit yang disyaki terkena sihir tidak pulang kerumah

-Mahar rawatan RM30 sahaja bank-in Maybank 164164870421 Ahmad,rawatan diberikan selama seminggu kaedah solat hajat dan membacakan ruqyah pada gambar pesakit

-Pelanggan perlu wasap pic pesakit ke 019-3079883 Muallij Ahmad

Selasa, 29 Mac 2016

KURSUS BEKAM 4in1 RM300



-Barang-barang bekam,nota berwarna,poster bekam dan sijil diberikan percuma.
-Makanan/minuman disediakan.
-Modul bekam sunnah,bekam kesihatan,bekam sihir & overhaul.
-Modul ruqyah merawat sihir.
-Modul amalan kerezkian untuk menarik ramai pelanggan.
-Modul pemasaran.Didalam modul ini para peserta akan didedahkan teknik bekam incall/outcall,pemasaran offline/online,pendaftaran ssm dan pembukaan akaun semasa.
-Bekam incall bermaksud kaedah setup home spa dirumah masing-masing,bekam outcall pula bermaksud bekam kerumah pelanggan dengan panduan GPS.
-Pemasaran offline bermaksud dengan menyediakan flyers,biz kad,bunting & banner.
Pemasaran online pula bermaksud anda perlu menyediakan fb personal dan juga fb page untuk memudahkan pencarian pelanggan di internet.
-Pendaftaran SSM dan juga pembukaan akaun semasa bank.Ini penting dimana duit hasil bekam yang anda perolehi perlu dimasukkan dan dikeluarkan selang seminggu pada akaun semasa.Selepas 6 bulan statement anda boleh gunakan statement ini untuk memohon pinjaman kereta,pinjaman rumah,kad kredit,express loan,biz loan dan macam-macam lagi.
-Diakhir kursus peserta perlu isi borang untuk berdaftar dengan mana-mana pertubuhan bekam yang diselia KKM dibawah akta perubatan tradisional dan komplimentari.
-InsyaAllah dengan teknik yang betul anda mampu beli kereta dan rumah selepas 6 bulan melakukan kerja sambilan bekam.
-Diadakan 2 minggu sekali di Pusat Terapi Syifa Section 7 Shah Alam setiap Ahad 9am-1.30pm.
Sebarang pertanyaan/pendaftaran sila wasap 010-5339160 Utz Fadhil

Isnin, 28 Mac 2016

MENGAPA PERLU BERBEKAM ?


- Sunnah perubatan Rasulullah SAW
- Membuang unsur darah toksin dari badan
- Meningkatkan sistem imun
- Mencegah penyakit berat seperti penyakit 3 serangkai
- Merawat 1001 penyakit klinikal seperti kencing manis,jantung,darah tinggi,lelah dan sebagainya
-Merawat penyakit sihir/gangguan jin
-Merawat kelesuan badan
-Menyegarkan tubuh badan
Sebarang pertanyaan/rawatan wasap 012-9181195

KHASIAT TERAPI AURA SERI MAMPU MERAWAT WAJAH KUSAM


Bagi kaum wanita yang mrawat masalah wajah kusam,anda disyorkan menjalani terapi aura seri,bawa 9 kuntum rose dan 9 biji limau nipis yer,insyaAllah wajah berseri..

Sebarang pertanyaan/rawatan wasap 019-3079883 Muallij Ahmad

Khamis, 17 Mac 2016

SYAMPU BIDARA SYIFA DILANCARKAN


Syampu bidara syifa boleh dibeli online sekarang RM25 250ml dibacakan 4 jam ayat ruqyah + pati bidara khas untuk merawat 1001 penyakit gangguan jin.
Sebarang pertanyaan wasap 012 9181195 ejen diperlukan..

Selasa, 15 Mac 2016

JOM AURA SERI UNTUK BUANG AURA NEGATIF...



Aura negatif boleh dapat melalui pemikiran yang negatif,gangguan sihir,kerja sebagai pengamal perubatan dapat tempias dari pesakit,lalu ditempat yang banyak unsur jin seperti hutan dan sebagainya.Kesan aura negatif mampu membuatkan wajah kusam dan juga badan sering kelesuan.InsyaAllah dengan terapi aura seri,badan kembali cergas dan ceria semula serta bersemangat.


Bagi mereka yang inginkan terapi aura seri,bawa 9 kuntum rose dan 9 biji limau nipis,mahar rawatan RM50 sahaja.Sebarang pertanyaan wasap 019-3079883 Muallij Ahmad..

Ahad, 13 Mac 2016

RAWATAN AURA SERI MAMPU MERAWAT WAJAH KUSAM


Bagi kaum wanita yang wajahnya kelihatan kusam,anda disyorkan melakukan terapi aura seri dengan pihak kami,sila bawa 9 kuntum rose dan 9 biji limau nipis,mahar rawatan RM50,insyaAllah wajah kembali berseri.

Sebarang pertanyaan/rawatan sila wasap 019-3079883 Muallij Ahmad

Sabtu, 12 Mac 2016

KURSUS BEKAM 4IN1 RM300


-Kursus bekam kali ini akan ditambah 3 subjek iaitu ruqyah,kerezkian dan juga pemasaran
-Teknik pemasaran amat penting bagi melatih jurubekam supaya faham apa itu teknik pemasaran online/offline,pendaftaran SSM,tujuan membuka akaun semasa bank serta bekam incall/outcall.
-Teori dan praktikal
-Diadakan 2 minggu sekali di Pusat Terapi Syifa Shah Alam 9am-1pm hari Ahad
-Barang-barang bekam,nota,sijil,poster bekam,makan minum diberikan PERCUMA
-Mampu menjana pendapatan sampingan sehingga RM2K sebulan sebagai jurubekam sambilan
-Sebarang pertanyaan/pendaftaran sila wasap Utz Fadhil 010-5339160

Khamis, 10 Mac 2016

PETANDA TERKENA SANTAU


-Gatal-gatal badan
-Batuk berpanjangan
-Sakit-sakit sendi
-Kulit kehitaman ditempat yang gatal
-Kuku berwarna kehitaman
-Bingung
-Mimpi objek tajam/makan benda kotor
-Batuk berdarah
Sebarang rawatan/pertanyaan wasap 012-9181195 ,bayaran ikhlas hati..

Selasa, 8 Mac 2016

PETANDA SIHIR RUMAHTANGGA



-Gagal melakukan hubungan kelamin
-Dingin suami isteri
-Muka pasangan kelihatan hitam/hodoh
-Panas bila berdekatan rindu bila berjauhan
-Kerap bertengkar suami isteri
-Kerap sakit pinggang/tulang belakang lepas waktu asar keatas
-Mimpi berada ditempat kotor/ular hitam

Sebarang rawatan wasap 012-9181195 bayaran ikhlas hati..

Rabu, 2 Mac 2016

KURSUS BEKAM + RUQYAH + KEREZKIAN AHAD INI RM270


-Bertempat di Pusat Terapi Syifa Section 7 9pagi-1petang

-Teori dan praktikal

-Nota,sijil,poster bekam,peralatan bekam,makan minum diberikan percuma

-Talaqi ayat ruqyah dan kerezkian

-Praktikal bekam

-Modul bekam kesihatan,thibbun nabawi,overhaul dan bekam sihir akan dibincangkan

-Menjana pendapatan sampingan RM2K sebulan sebagai jurubekam sambilan

-Sebarang pertanyaan/pendaftaran wasap Utz Fadhil 010-5339160

Selasa, 1 Mac 2016

Sabtu, 27 Februari 2016

KHIDMAT URUT BADAN DAN BEKAM UNTUK WANITA DI MERU


Kini di Pusat Terapi Syifa Meru kami ada menyediakan khidmat urut satu badan dan juga rawatan bekam sunnah,sebarang pertanyaan/temujanji sila WASAP 019-57810998

Rabu, 24 Februari 2016

PETANDA TERKENA GANGGUAN JIN




-Sakit kepala/dada/tulang belakang/pinggang lepas waktu asar keatas
-Gatal tekak/miang seluruh badan
-Terlalu kerap bisul
-Mimpi ular/binatang berwarna hitam
-Kerap ditindih ketika tidur
-Mimpi ditempat kotor/sunyi
-Mimpi jatuh dari tempat tinggi
-Mimpi menyusukan bayi
-Kerap bertengkar suami isteri hal remeh-temeh
-Gagal melakukan hubungan kelamin
-Terasa perasaan ingin menemui ajal
-Panas baran
-Sikap berubah mendadak
Jika anda diluarsana mengalami sekurang-kurangnya 2 simptom dari senarai diatas,disyorkan anda menjalani terapi ruqyah syariyyah dari pihak kami,bayaran ikhlas hati.
Sila hubungi Utz Zul 012-918 1195 di Pusat Terapi Syifa Shah Alam...