Pembaca Setia

Rabu, 22 Jun 2016

TARIKH SUNNAH BERBEKAM KEMBALI LAGI

👍Tarikh sunnah berbekam kembali lagi iaitu 17,19 & 21 Ramadhan.Jom sama-sama meraikan sunnah di bulan Ramadhan mulia ini.

📞Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

Isnin, 20 Jun 2016

JOM KAMBING GOLEK..

👍Team kambing golek Pusat Terapi Syifa beraksi petang ini di Icon City Sg Way..mercik

📞Sebarang pertanyaan/order wasap 018 3223020 terhad kawasan Lembah Klang shj.

Ahad, 19 Jun 2016

SIHIR FACEBOOK

✔Penyihir download gambar kita dari facebook dan puja guna mantera syaitan dari jauh.

✔Ada yang berkenalan melalui facebook lalu berjumpa,si penyihir mencalit minyak atau memberi barang pakai atau juga memberi minum/makanan yang ada unsur sihir.

✔Pesakit yang terkena sihir begini akan mula sakit tulang belakang,sakit pinggang,sakit kepala lepas waktu asar keatas serta sukar tidur malam.Pesakit juga akan mula teringat dan kasih pada seseorang yang baru dikenali serta bergaduh/panas dengan pasangan sedia ada.

✔Pesakit boleh mendapatkan rawatan ruqyah secara berhadapan/jarak jauh untuk menawarkan kes sihir sebegini.

✔Lazimkan beramal kursi dan 3qul tiap2 lepas solat dan juga keluar rumah untuk perisai diri.

📞Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

RAYA DAH DEKAT JOM ORDER KAMBING GOLEK

✔Terus grill kerumah masing-masing sekitar Lembah Klang.

✔Resepi perap yang lazat dan istimewa.

✔Sesuai untuk pelbagai jamuan/acara.

✔Lokasi sekitar Lembah Klang.

✔Harga berpatutan.

📞Sebarang pertanyaan wasap 018 3223020 Utz Hannis.

Rabu, 15 Jun 2016

BULAN PUASA ADA GANGGUAN JUGA KER

Ada, tapi sifat gangguan tu agak lemah sedikit berbanding bulan-bulan selain ramadhan.Punca utama gangguan adalah sifat rohani pesakit sendiri yang lemah dan kurang mengingat Allah (zikrullah).

Selasa, 14 Jun 2016

BENTENG DARI GANGGUAN JIN

✔Solat 5 waktu
✔Amal kursi dan 3 qul selepas solat
✔Wirid ya hayyu ya qoyyum 1000x jika uzur
✔Memakai haruman kasturi

Isnin, 13 Jun 2016

JOM BEKAM BETIS

Kaedah bekam betis mampu merawat masalah kebas-kebas betis.

👍Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

Isnin, 6 Jun 2016

ULAMA BERBEZA PENDAPAT TENTANG DI BELENGGU SYAITAN BULAN RAMADHAN

Rawatan Ruqyah untuk Merawati Pesakit Gangguan Syaitan. Masih juga terdapat gangguan sihir di bulan puasa yang terdiri daripada jin-jin yang lemah.Para ulama berbeza pendapat tentang maksud dibelenggu para syaitan.

1. Pandangan daripada Ibn Hajar al-‘Asqalani yang menukilkan daripada al-Halimiy: “ Maksud dibelenggu atau dirantai itu mengandungi makna para syaitan tidak dapat untuk sampai melakukan fitnah (menggoda) kepada umat Islam sepertimana diluar bulan Ramadhan. Ini disebabkan umat Islam ketika itu sedang menyibukkan diri dengan ibadah puasa yang berperanan melemahkan syahwat, dan mereka sibuk dengan membaca al-Quran dan berzikir.

2. Menurut pandangan Imam As-Syafie pula : “ hanya jin dan syaitan yang bengis sahaja dibelenggu, manakala yang lain masih bebas , kerana itu masih terdapat yang membuat maksiat di bulan Ramadhan”.

3. Menurut Imam Abu Hanifah pula : “ Semua jin dan syaitan dibelenggu. Namun masih ada orang melakukan kejahatan kerana syaitan telah menggunakan sebelas bulan untuk menerapkan nilai-nilai buruk dalam diri umat Islam. Kebiasaan buruk ini mampu mendorong seseorang ke arah kejahatan walau pada ketika syaitan dibelenggu”.

4. Al-Imam al-Qurthubiy pula berkata : “Maka jika ditanyakan bagaimana kita boleh melihat beberapa kejahatan dan maksiat berlaku dalam bulan Ramadhan secara banyak, jika dibelenggu para syaitan sepatutnya perkara itu tidak berlaku. Maka jawapannya ialah : “Sesungguhnya semua itu kurang berlaku pada orang-orang yang berpuasa dengan puasa yang memelihara syarat-syaratnya dan meraikan adab-adabnya, atau (yang dimaksudkan) dibelenggu sebahagian syaitan, iaitu syaitan yang degil atau melampau, (sebaliknya) bukan semua syaitan seperti yang terdapat di dalam sebahagian riwayat (hadith), atau maksudnya mengurangkan kejahatan dalam bulan Ramadhan, dan ternyata berlakunya kejahatan dalam bulan Ramadhan itu lebih kurang berbanding bulan yang lain, demikian juga tidak semestinya dibelenggu kesemua syaitan tidak berlakunya kejahatan dan maksiat, kerana ada juga sebab lain selain syaitan (yang membawa kepada kejahatan) seperti jiwa yang sememangnya jahat, dan kebiasaan yang jelek dan syaitan manusia.”

5. Sebahagian ulama yang lain pula berpendapat : “maksud para syaitan yang dibelenggu itu ialah sebahagian syaitan yang degil atau melampau, adapun selain daripadanya tidak dibelenggu. Inilah yang dinyatakan di dalam hadith: Maksudnya: “Dibelenggu padanya (Ramadhan) syaitan-syaitan yang degil atau melampau.”

6. Maka dibelenggu syaitan itu adalah perumpamaan melemahkan syaitan dalam menyesatkan dan menggoda umat Islam serta menghiasi syahwat mereka.7. Dinukilkan oleh Fadhilatul Syeikh ‘Atiyyah Saqr bahawa sebahagian ulamak ada menyatakan yang dimaksudkan “dibelenggu” itu ialah : “tidak dapat menguasai orang-orang yang benar-benar berpuasa dengan puasa yang sebenarnya, dengan meraikan setiap adab-adab termasuk memelihara lidah, pandangan dan semua anggota dari melakukan maksiat sebagai memenuhi sabda Nabi saw:Maksudnya: “Sesiapa yang tidak meninggalkan perkataan bohong dan perbuatan yang keji, maka Allah tidak ada hajat kepada makanan dan minuman yang ditinggalkannya.” (HR al-Bukhari)

Ahad, 5 Jun 2016

MAKANLAH KURMA

✔Dimakan sebelum berbuka.
✔Dimakan juga semasa sahur untuk mengelakkan lapar ketika berpuasa.
✔Walaupun diambil dengan kuantiti sedikit tapi jumlah tenaga yang diberikan pada badan agak tinggi.

SAKIT LUTUT LEGA SELEPAS BERBEKAM

👍Ramai yang sakit lutut sudah lega selepas berbekam,bagi kes lutut yang lama disyorkan berbekam seminggu sekali sebanyak 3x sesi yer..InsyaAllah sembuh..

👍Berbekam waktu ramadhan tidak membatalkan puasa.

📞Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

Sabtu, 4 Jun 2016

SELAMAT BERPUASA DIUCAPKAN

✔Bulan puasa buka seperti biasa cuma cuma sebelah malam buka 10mlm - 12tmlm (mulai malam ini).

✔Berbekam tidak membatalkan puasa tetapi jika bimbang badan lemah syor berbekam diwaktu malam.

✔Promosi bekam di Shah Alam 10cup percuma 4cup harga RM50 bulan ramadhan sahaja.

Selasa, 31 Mei 2016

BEKAM MAMPU MENGAWAL TEKANAN DARAH TINGGI

✔Bagi mereka yang ada darah tinggi disyorkan mengamalkan sunnah berbekam 2 minggu sekali.

✔Titik bekam yang disyorkan ialah dibahagian kepala,tengkuk,bahu dan belakang badan.

✔Habbatus sawda juga perlu diambil setiap hari untuk maksimakan kadar kesembuhan.

✔Selepas berbekam boleh berjumpa perubatan moden untuk ujian tekanan darah tinggi pula.

👍Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

Isnin, 30 Mei 2016

BEKAM SEBENARNYA MAMPU MERAWAT PENYAKIT BERAT

✔Banyak hadis sahih menganjurkan rawatan bekam pada umat islam.
✔Bagi orang yang sihat bila mengamalkan bekam insyaAllah terhindar dari pelbagai penyakit berat.
✔Bagi orang yang sudah ditimpa penyakit,bekam setakat ini sudah terbukti mampu merawat penyakit darah tinggi,kencing manis,gout,jantung dan banyak lagi.
✔Rawatan bekam secara berkala seperti seminggu sekali dan pengambilan habatus sawda 2 biji sehari istiqomah adalah perlu jika kita mengalami sebarang penyakit berat seperti 3 serangkai contohnya.

Sebarang pertanyaan wasap 019 3079883.

Jumaat, 27 Mei 2016

SAKIT KER BEKAM NIE ?

✔Tidak sakit
✔Menggunakan jarum halus dan pen bekam
✔Macam sakit kena gigit semut jer

TAHUN 2016 TAHUN FB ADS

✔Kaedah pemasaran menggunakan FB berbayar.
✔Pihak FB akan menghantar posting anda mengikut target market anda.
✔Target market mengikut jantina,umur,hobi dan lokasi.
✔Kadar bayaran FB ads melalui credit card dan perbankan internet.
✔Perlu belajar FB ads secara berkursus kerana perlu memahami target market,rebranding strategy dan copy writing skills.
✔Dilarang menceburi FB ads tanpa ilmu dikhuatiri berlaku pembaziran wang dan tidak menepati target market.
✔Para perawat islam dan perawat alternatif perlu pelajari FB ads.
✔Bila perniagaan dah maju anda boleh turunkan level FB ads anda kepada FB percuma,jangan terlalu bergantung pada FB ads untuk jangka panjang.
✔Anda boleh search di google dan fb taip " kursus fb ads" untuk hadiri seminar.

JIN KACAU ANDA ???

✔Petanda umum gangguan kerap mimpi seram,sakit kepala,dada,pinggang,tulang belakang lepas waktu asar keatas

✔Diperbuat dari pati air daun bidara dan limau purut yang dibacakan ayat ruqyah as-syifa selama 2 jam oleh perawat islam

✔Digunakan untuk mandian dan syampu kepala

✔Ada sedikit tindak balas panas/sejuk/pening/muntah jika ada gangguan jin yang aktif dalam badan

✔Merawat khusus penyakit gangguan jin seperti histeria,santau,sihir dan saka

✔Mencantikkan rambut

✔Merawat masalah bau badan

✔Merawat juga masalah sawan tangis bayi

✔Ejen diperlukan diseluruh Malaysia dengan harga istimewa

✔Kapasiti 250ml

👍TERMURAH DIPASARAN !!!
👍TERMURAH DIPASARAN !!!
👍TERMURAH DIPASARAN !!!

-------------------------------------------------------
Sebarang pertanyaan Whatsapp@SMS
012 9181195
012 9181195
012 9181195
--------------------------------------------------------

Rabu, 25 Mei 2016

JOM JOIN KURSUS BEKAM..

✔Barang-barang bekam,nota,makan minum,poster bekam dan sijil diberikan percuma.

✔Talaqi dan pengijazahan ayat ruqyah dan kerezkian.
-Strategi pemasaran internet,pendaftaran SSM serta pengurusan akaun semasa turut didedahkan.

✔Dalam 6 bulan pengurusan akaun semasa insyaAllah anda boleh memohon pelbagai pinjaman bank,pastikan versi islamik bukan konvensional.

✔Pendaftaran persatuan bekam yang dikawal selia TCM MOH.

✔Kursus bekam diadakan setiap Ahad 9pg-1.30ptg di Pusat Terapi Syifa Shah Alam mahar RM300.

✔Sebarang pertanyaan/pendaftaran wasap Utz Fadhil 010-5339160.

Selasa, 24 Mei 2016

KESELAMATAN ASAS BERBEKAM

✔Berbekam perlu dalam bilik dan tidak bole ditepi jalan/kaki lima.
✔Jarum bekam pakai buang.
✔Jurubekam pakai glove
✔Cawan bekam perlu direndam dengan clorox kemudian spray alcohol 75% dan dimasukkan dalam UV sterilizer 15min.

KHIDMAT BUANG BISA SANTAU

✔Kaedah terapi doa nurun nubuwah.
✔Bawa air mineral sebotol.
✔Bayaran ikhlas hati.
✔Kepakaran dalam bidang tarik bisa santau.
✔Pesakit perempuan sila bawa mahram.
✔Lokasi parit 7 timur Sungai Besar Selangor (kawasan tengah).
✔Waktu rawatan siang dan malam setiap hari.
✔Hubungi Utz Ihaq 019 2815491 sebelum datang.

Isnin, 23 Mei 2016

ANDA LESU KER TU ?

✔Jom berbekam amalan sunnah nabi insyaAllah badan kembali segar.
✔Usia sel darah merah 120 hari jika terkumpul dan tak dibuang melalui bekam badan boleh terasa lesu juga.
✔Banyak angin dalam akibat tak jaga pemakanan atau kurang tidur adalah penyumbang kelesuan juga.
✔Stress tempat kerja dan kesesakan trafik bole membuatkan lesu juga.
✔Minumlah air halia,berurut dan berbekam antara rawatan ampuh merawat kelesuan badan,insyaAllah berhasil.

SYAMPU BIDARA PEMUSNAH SIHIR

✔Produk terlaris keluaran Pusat Terapi Syifa

✔Harga pun murah mampu milik

✔Diperbuat dari pati air daun bidara yang dibacakan ayat ruqyah as-syifa selama 2 jam oleh perawat islam secara bergilir

✔Digunakan untuk mandian dan syampu kepala

✔Ada sedikit tindak balas panas/sejuk/pening/muntah jika ada gangguan jin yang aktif dalam badan

✔Merawat khusus penyakit gangguan jin seperti histeria,santau,sihir dan saka

✔Merawat juga masalah sawan tangis bagi bayi baru lahir

✔Menghilangkan bau badan

✔Mencantikkan rambut

✔Ejen diperlukan diseluruh Malaysia dengan harga istimewa

✔Produk ini hanyalah cabang ikhtiar sahaja Allah SWT penyembuh segalanya

-----------------------------------------------
NAK ORDER WHATSAPP
012 9181195
012 9181195
012 9181195
-----------------------------------------------

Ahad, 22 Mei 2016

TARIKH SUNNAH BERBEKAM KEMBALI LAGI

Tarikh bekam sunnah bulan ini jatuh pada selasa,rabu dan khamis minggu ini iaitu 17/19/21 Syaaban kalendar islam.Jom berbekam raikan sunnah.

Jumaat, 20 Mei 2016

KHASIAT TERAPI AURA SERI

✔Pelanggan perlu bawa 9 kuntum bunga rose dan 9 biji limau nipis.
✔Pelanggan akan dibacakan ayat ruqyah pembatal sihir dan ayat ruqyah pengasehan.
✔Setelah selesai terapi ruqyah aura seri pelanggan minum air ruqyah dan mandi bunga dirumah masing-masing.
✔Khasiat terapi aura seri ialah menawarkan gangguan jin yang ada dalam badan serta membangkitkan aura pengasehan.
✔Membuang aura negatif dalam badan.
✔Menghilangkan wajah kusam.
✔Membangkitkan aura positif pada tubuh badan.
✔Meringankan jodoh.
✔Mudah disenangi pasangan,suami-isteri,kawan-kawan dan masyarakat.
✔Mahar rawatan RM50.

Sebarang pertanyaan/rawatan wasap Muallij Ahmad 019 3079883.

Khamis, 12 Mei 2016

PETANDA TERKENA GANGGUAN JIN

✔Kerap mimpi jatuh dari tempat tinggi.
✔Kerap mimpi menyusukan bayi.
✔Kerap mimpi berada ditempat sunyi/gelap/kotor.
✔Kerap mimpi dikejar binatang/dipatuk ular.
✔Kuat berdebar-debar.
✔Sakit kepala/dada/pinggang/tulang belakang selepas waktu asar keatas.
✔Bergaduh suami isteri hal remeh temeh.
✔Rindu bila berjauhan panas bila berdekatan.
✔Suka melampau pada orang yang baru dikenali.
✔Sikap berubah mendadak.
✔Batuk berpanjangan/miang badan.
✔Kerap ditindih ketika tidur.
✔Lebam-lebam pada badan/kaki.
✔Panas baran.

Jika anda mengalami salah-satu simptom diatas sila berjumpa perawat islam berdekatan untuk sesi diagnos/rawatan.

NAK SISTEM IMUN KUAT ISTIQOMAH BERBEKAM

Bagi individu yang ingin sihat sentiasa dan tidak  mahu dihinggapi sebarang penyakit,istiqomah berbekam sebulan sekali yer..Kerana setiap kali berbekam sel antibodi baru akan banyak dihasilkan.

Rabu, 11 Mei 2016

KURSUS ILMU HIKMAH WARISAN SUFI

✔Nota,sijil & minuman diberikan.

✔Pengaktifan indera keenam.

✔Pengaktifan tembus pandang.

✔Pengijazahan hizib bahar.

✔Diadakan pada Ahad 29/5/2016 waktu 9 malam.

✔Lokasi Pusat Terapi Syifa Meru atas BSN Pekan Meru.

✔Sebarang pertanyaan/pendaftaran wasap Utz Malek Ladzim 019 4780798.

Ahad, 8 Mei 2016

KHIDMAT RAWATAN RUQYAH/PAGAR RUMAH PESAKIT UNTUK KAWASAN KL/SEL

✔Pesakit ada halangan untuk datang ke pusat rawatan.
✔Pindah rumah baru.
✔Rumah/kedai disyaki ada gangguan/objek sihir.
✔Rawatan ruqyah diberikan untuk seisi keluarga.
✔Pagar kediaman turut diberikan sekali.
✔Sebarang pertanyaan/tempahan rawatan wasap Utz Haiqal 013 3475449.

Sabtu, 7 Mei 2016

KHASIAT MANDIAN AIS

Oleh: Fadilatus Syeikh Prof. Abd Majid Az-Zindani Hafizohullah.

Air sejuk dan ais mempunyai rahsia yang sangat menakjubkan dan dikira juga sebagai I'jazul Ilmi (Saintifik Al- Quran), ianya dapat membunuh dan mengusir syaitan, sihir yang telah sebati dalam tubuh manusia dan bahkan, akan menyebabkan syaitan lari keluar daripada badan manusia, kemudian pesakit itu akan mendapat kesihatan yang baik(insya Allah). Ada satu benda tetapi banyak penyakit dalaman dan luaran dapat disembuhkan, iaitu air sejuk bersama ais.

Air bersama ais adalah ubat (dengan izin Allah) bagi penyakit yang berkaitan dengan jiwa dan fizikal manusia seperti:
1. Was- was
2. Ketakutan
3. Perasaan bimbang
4. Kesedihan
5. Kegusaran
6. Kemurungan
7. Kejahatan diri
8. Panas baran
Iaitu dengan mandi air ais dan minum air ais.

Bahkan ianya merupakan ubat yang berkesan bagi penyakit yang berkaitan dengan Rheumatology, sakit sendi(saraf), iaitu dengan meminum air bersama ais walaupun di musim sejuk dan walaupun ketika dijangkiti dengan influenza, selsema dan batuk yang sangat teruk.

Untuk penyakit rheumatology, sakit kepala, pening yang teruk adalah caranya dengan kita minum air bersama ais dan mandi dengan air ais.

Sekiranya ada sebahagian anggota badan yang sakit, perkara yang kita perlu buat adalah dengan ambil seketul ais dan meletakkan ais dikawasan anggota yang kita sakit dengan mengurut anggota itu dengan ais.

Amalkanlah amalan ini setiap hari dan mandi dengan air ais, terutama ketika kita marah dan kecewa, ketika musim panas atau musim sejuk.

Ini adalah kerana syaitan berjalan didalam saluran darah manusia dan akan menyebabkan juga kesakitan dan kita tak mampu memadam syaitan melainkan dengan air ais, kerana syaitan dan jin adalah dua makhluk yang diciptakan dari api(moga- moga Allah melindungi kita dari mereka). Air sejuk dapat menyakitkan dan menghalau syaitan dari tubuh manusia.

Dan ada sekelompok wanita yang menghadiri ceramah Prof. Syeikh Abd Majid Azzindani HafizohULLAH ketika itu, menyatakan kami bersumpah dengan nama Allah!, bahawa kami telah mengamalkan perkara ini kerana mengikuti nasihat kamu pada tahun lepas wahai Syeikh dan hari ini, kami dapat lihat perbezaan yang sangat besar dan mendapat kesembuhan daripada banyak penyakit.

Firman Allah:

وَاذْكُرْ عَبْدَنَا أَيُّوبَ إِذْ نَادَى رَبَّهُ أَنِّي مَسَّنِيَ الشَّيْطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ (41) ارْكُضْ بِرِجْلِكَ هَذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ (42) .

Dan (ingatkanlah peristiwa) hamba Kami: Nabi Ayub ketika ia berdoa merayu kepada Tuhannya dengan berkata: " Sesungguhnya aku diganggu oleh Syaitan dengan (hasutannya semasa aku ditimpa) kesusahan dan azab seksa (penyakit)". (41)

(Maka Kami kabulkan permohonannya serta Kami perintahkan kepadanya): " Hentakkanlah (bumi) dengan kakimu " (setelah ia melakukannya maka terpancarlah air, lalu Kami berfirman kepadanya): " Ini ialah air sejuk untuk mandi dan untuk minum (bagi menyembuhkan penyakitmu zahir dan batin) ". (42).

Dan sebagaimana doa Rasulullah SAW:

اللهم اغسلني عن الذنوب والخطايا بالماء والثلج والبرد

Ya Allah bersihkanlah diri aku daripada dosa, kesalahan dengan air, salji dan (air) sejuk.

Maha Suci Allah!!!

Kebaikan- kebaikan mandi dengan air sejuk terlalu banyak sehinggakan Allah Azza Wa Jalla telah berfirman kepada hambanya yang soleh iaitu Nabi Ayub A.S, ketika Allah mengkhendaki kesembuhan bagi hambaNya daripada penyakit,

ارْكُضْ بِرِجْلِكَ هَذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ (42) .

Hentakkanlah (bumi) dengan kakimu " (setelah ia melakukannya maka terpancarlah air, lalu Kami berfirman kepadanya): " Ini ialah air sejuk untuk mandi dan untuk minum (bagi menyembuhkan penyakitmu zahir dan batin) ". (42).

Kebaikan- kebaikan air sejuk sangat banyak yang tidak diketahui oleh kebanyakan orang dan tidak ramai yang mengamalkannya. Bagi kami, cukuplah kisah Nabi Ayub A.S yang sembuh menggunakan air sejuk.

Kesan dan kebaikan air sejuk keatas tubuh manusia adalah:
1. Mengurangkan pembengkakan anggota
2. Menegangkan kulit dan mencegah kedutan kulit
3. Membaik pulih sistem pernafasan manusia
4. Mencergaskan badan dan tekanan otot jantung
5. Menguatkan antibodi badan dan melawan penyakit
6. Mencergaskan kelenjar tiroid dan melambatkan keletihan badan.
7. Meningkatkan sistem nervosum, yang membantu kecepatan tindak balas manusia
8. Mencergaskan otot jantung manusia dan meningkatkan daya tahan manusia untuk menerima berita- berita yang tidak baik.
9. Mengaktifkan kelenjar pankreas dan ianya akan menghasilkan hormon insulin yang akan mempercepatkan pemprosesan gula dalam darah. Oleh sebab itu kita melihat ramai orang- orang tua yang sihat di negara besar seperti china kerana mereka sentiasa mandi secara beramai- ramai di tasik- tasik yang sejuk, yang suhunya mencapai kepada tahap sejuk beku. Dengan cara ini, ia akan meningkatkan antibodi badan dan membaiki sistem organ dalaman manusia. Oleh kerana itu, janganlah kita mengabaikan penggunaan air sejuk ketika kita mandi.
10. Bagi mereka yang ada masalah was- was juga dinasihatkan untuk menggunakan air sejuk kerana ianya dapat memusnahkan sihir dan gangguan. Sebagaimana firman Allah:

وَاذْكُرْ عَبْدَنَا أَيُّوبَ إِذْ نَادَى رَبَّهُ أَنِّي مَسَّنِيَ الشَّيْطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ

Dan (ingatkanlah peristiwa) hamba Kami: Nabi Ayub ketika ia berdoa merayu kepada Tuhannya dengan berkata: " Sesungguhnya aku diganggu oleh Syaitan dengan (hasutannya semasa aku ditimpa) kesusahan dan azab seksa (penyakit)".

Maka ketika itu, Allah menyembuhkan nabi Ayub dengan memerintahkan hambaNya mandi dengan air sejuk.

Adapun mandi dengan air panas, Ibnu Sina menyebut:
"Air panas dapat menghasilkan kecerdasan fizikal dan tenaga manusia".
Ini adalah bagi mereka yang takut untuk mandi menggunakan air sejuk. Tetapi pada hakikatnya ketika kita sudah mandi, kita akan merasakan kesegaran badan dan saraf.

Jumaat, 6 Mei 2016

STRATEGI BEKAM BERGERAK

✔Jalani kursus bekam dan dapatkan sijil bekam.
✔Isi borang pendaftaran persatuan bekam.
✔Isi borang pendaftaran SSM.
✔Isi borang akaun semasa bank untuk duit keluar masuk hasil bekam.
✔Sediakan kereta/motor dan tampal sticker logo syarikat anda.
✔Sediakan handphone yang dilengkapi GPS.
✔Sediakan uniform anda sendiri dan tampal juga logo syarikat anda.
✔Buka akaun fb dan update hari-hari berkenaan khasiat bekam.
✔Amal ilmu kerezkian.
✔Jangan dengki jurubekam yang lain.
✔InsyaAllah boleh menjana pendapatan sampingan sehingga RM2K sebulan di musim gawat ini.
✔Wasap Utz Fadhil 010-5339160 untuk jalani kursus bekam dan bimbingan strategi bekam kerumah.

KAEDAH BEKAM MAMPU TINGKATKAN SISTEM IMUN

✔Kaedah bekam menggunakan kaedah tusukan jarum/sayatan pisau.

✔Banyak sel T limfosit dihasilkan ketika tusukan/sayatan pada epidermis kulit.

✔Sel T limfosit adalah unsur utama sel darah putih dimana fungsi sel darah putih adalam membunuh segala kuman/virus/bakteria dalam sistem badan manusia.

✔Individu yang istiqomah berbekam sukar untuk dapat penyakit hatta selsema sekalipun.

Rabu, 20 April 2016

MINGGU SUNNAH BERBEKAM KEMBALI

Tarikh sunnah berbekam bulan ini 17/19/21 Rejab jatuh pada Isnin 25/4,Rabu 27/4 dan Jumaat 29/4.

Sama-samalah kita berbekam untuk meraikan perubatan sunnah nabi dimana pahala berbekam pun dapat pahala tarikh pun dapat juga.

Isnin, 18 April 2016

PETANDA TERKENA SANTAU

✔Muntah darah

✔ Terjumpa rambut di pinggan ketika makan

✔Gatal tekak/batuk berpanjangan

✔Tiada selera makan

✔Susut berat badan

✔Bisa-bisa sendi/badan

✔Mimpi makan benda kotor/objek tajam

✔Otak jadi pelupa/dungu

✔Tapak tangan berpeluh

✔Kuku/bawah lidah kehitaman

✔Miang pada badan

Jika anda mengalami simptom-simptom diatas sila datang ke pusat rawatan untuk terapi ruqyah.

Sabtu, 16 April 2016

TESTIMONIAL RAWATAN JARAK JAUH 2

Pesakit terasa sejuk petanda rawatan sedang dijalankan.

TESTIMONIAL RAWATAN JARAK JAUH 1

Pesakit terasa panas dan mual ketika dibacakan ruqyah pada gambar selama 2min dengan izinNya..